יום רביעי, 5 במרץ 2014

מהפכת הניחוחות בחדר השינה



מהפכת הניחוחות בחדר השינה
אירית מטיאס
חברות העיצוב בעולם כבר אינן מסתפקות בשיווק מוצרים פונקציונליים בלבד אלא מספקות ללקוחות מענה מושלם של  מוצריי לייף סטייל. הולנדיה, החברה המובילה בתחום הנדסת השינה, חודרת לעולם ה- home fragrance  ומשיקה את Sense by Hollandia, מותג חדש המציג את ניחוח הולנדיה.  המותג כולל קולקציה של מוצרי ניחוח ואווירה ייעודיים לחדר השינה. השקת המותג החדש היא חלק אינטגרלי מאסטרטגיית החברה להרחיב את מדף המוצרים שלה בעולם השינה.


הניחוח Sense by Hollandia  מופק ממרכיבים הלקוחים ממזרח וממערב, החל מנפתולי הדרך הארוכה והמסתורית של הקטורת הקדושה של המזרח ועד לשמנים היקרים והחושניים של המערב.
בתהליך פיתוח  Sense by Hollandiaהיה חיוני מבחינת החברה, לשלב שמנים אתריים משובחים וניחוחות עמידים לאורך זמן, על מנת לייצר חוויית בישום חושית בבית שתתאים באופן מושלם לחדר האינטימי ביותר, חדר השינה.  
שפת הניחוחות היא שפה ייחודית, הקשורה למנגנונים גנטיים של האדם. התו הבולט של Sense by Hollandia נוצר מהשילוב שבין אמבר פרסי כהה וונילה מתקתקה ממדגסקר. הניחוח מתקתק, עמוק וחמים ומעניק ל- Sense by Hollandia מימד של קסם חושני ועכשווי  שהופך כל חלל לסביבה נעימה וחמה.
הולנדיה שמה לה למטרה לספק ללקוח חוויה במישורים שונים, מצד אחד ליצר ניחוח משרה שינה, מרגיע, משדר אווירה נקייה, כזה שמכין את הגוף לשנת הלילה ומצד שני שאותו הניחוח ישדר גם חושניות רלבנטית לחדר מיטות.  בהתאם לכך תהליך הפקת הניחוח המזוהה עם החברה היווה אתגר גדול בשלב המחקר והפיתוח של המותג והמוצרים הנלווים לו. ההשקעה הצדיקה את עצמה, הניחוח עמיד לאורך זמן, ומעניק מימד נעים וחושני בחדר השינה ובחלל הבית. 
אבי ברססט, מנכ"ל הולנדיה: רצינו להעניק לצרכן את החוויה המרבית בחדר השינה;  לא רק מבחינת המזרן הנוח, המיטה המתכוונת המצעים מסאטן וכריות הטמפור, אלא להוסיף לחוויה את אפקט הניחוח, אחד הגורמים החשובים והמהותיים ביותר המשפיעים על האוירה בחדר השינה. המותג החדש מייצר את החיבור שבין עולמות התוכן של הולנדיה: עולם השינה המתקשר לנוחות, לצד עולם הלייף סטייל המשלים את החוויה באמצעות הניחוח במרחב השינה, כשהמטרה היא להעניק לצרכן הסופי חווית שימוש ברמה הגבוהה ביותר בכל האספקטים".

 

נתונים מהעולם מראים כי בעשור האחרון חלה עליה של מאות אחוזים בהשפעה של חוש הריח על התנהגות הצרכן וחוויית הקניה ומגוון המוצרים משלים את  הסלוגן של החברה : Let's stay in bed  תהליך המחקר והפיתוח של Hollandia   Sense by, הניחוח הייחודי של החברה, ארך למעלה משנה בשיתוף עם חברת קורפורל בע"מ, החברה המובילה לפיתוח והספקת מוצרי בישום ותמרוקים PREMIUM בשוק הישראלי. ההשקעה בפיתוח וייצור המותג החדש עומדת על כ- 1 מליון שקל  המוצר הסופי מספק מענה מושלם בכל הקשור למגוון מוצרי הניחוח והאווירה המושקים תחתHollandia    Sense by:

נר ריחני 88 ש"ח

שבבי סבונים ריחניים  48 ש"ח

מבשמי אוויר בהתזה 78 ש"ח

מפיצי ריח בכמה גדלים 200מ''ל 128 ש"ח , 500 מ''מ 248 ש"ח

בקבוק דפיוזר מהודר של 3000 מ"ל  1298 ש"ח

 

להשיג בסניפי הולנדיה ברחבי הארץ

 

 

 

 

 

 

 

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה