יום שלישי, 4 במרץ 2014

דלתות מסתובבות אירית מטיאס


דלתות מסתובבות

מכירים את הדלתות שנתקעות ולא זזות, או הדלתות שלא נסגרות בצורה הרמטית, לכולנו יש סיפורי דלתות ואני מודה שעוד לא מצאתי את הדלתות שעשו לי את זה. עכשיו התמונה עומדת להשתנות, מירי ורן פרסברג, מבעלי קבוצת בולטהאופ ישראל, פתחו חלל קונספט של מותג העיצוב האיטלקי  Rimadesio רימדסיו, מותג יוקרה איטלקי המתמחה בעיצוב חדרי ארונות,  דלתות וריהוט משלים לבית ולמשרד.

מותג רימדסיו נוסד ב- 1956 על ידי פרנצ'סקו מלברטי ושותפו לואיג'י ריבולדי. המותג  יצר מהפך בקולקציית מערכות המיועדות לחלוקת חללים ולהגדרה אדריכלית של מרחבים פרטיים וציבורים כאחד. המותג נמכר ב- 30 מדינות ברחבי העולם וזכה במגוון פרסי עיצוב וחדשנות ביניהם בפרסRed Dot . על עיצוב המוצר האדריכל ג'וזפה באבוזו שעושה שימוש בטכנולוגיות חדשניות. פריטי הקולקציה מסוגננים ומעוצבים ומשלבים מינימליזם, אסתטיקה ודיוק מוקפד. בעיצוב המוצרים נעשה שימוש בחומרי גלם מרכזיים כמו אלומיניום וזכוכית. בקולקציה לוחות הזזה בממדים אדירים הנותנים  פתרון מושלם לחלוקת חללים מבלי ליצור הפרדה של ממש, זכוכית המשמשת כרכיב מבני המשלב צבע ואור, משקופי אלומיניום בעובי מינימלי המוסתרים בקירות, דלתות עם מערכת סגירה מגנטית, יחידות מדפים, חדרי ארונות מודולריים ואוסף רהיטים משלימים כגון ספריות, ערכת מידוף לטלוויזיה משולבת תאורת לדים חדשנית, חדרי ארונות בצבעוניות מגוונת, כ- 60 סוגי זכוכית ופרופיל אלומיניום דק ואלגנטי.

 

אולם התצוגה המרשים נפתח בהשקעה של 2 מיליון שקלים בסמוך לנמל תל והוא  מתפרש על שטח של  150 מ"ר.
חברת רימדסיו שואפת להמשיך ולפתח את תרבות העיצוב וטכנולוגיית הייצור שלה, להציע רעיונות חדשניים ומעשיים יצירתיים ופורצי דרך. החברה  חותרת למקום שבו טכנולוגיה, יצירתיות ,עיצוב ואופנה יוצרים חזון משותף ומתגאה בייצור המבוסס בכולו על אנרגיה סולארית. לחברה גישה ירוקה ואחריות חברתית וסביבתית המושתת על מיחזור, קולקציות אקולוגיות, אי פליטת פחמן דו חמצני ועוד.                  


טווח מחירים: דלתות החל מ 11,000- שקל; מחיצות החל מ 30,000-; חדרי ארונות החל מ 35,000 שקל.
כתובת- דיזינגוף 295 תל אביב
טלפון 03 -5429999
שעות פתיחה: ימים  א-ה 09:00-19:00
יום ו'  09:00 -13:00
אתר אינטרנט- www.rimadesio.com

 

        

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה