יום שני, 10 בפברואר 2014

קפסולה בביתילי


המעצב הבינלאומי אנדראס נוידהם, מי שנחשב לאחד ממעצבי בתי המלון המובילים בעולם (וגם חתיך תראו ותשפטו), נבחר לעצב לראשונה קולקציית קפסולה של רהיטים בהשראת 'פנטזיית בית מלון'. הקולקציה הסטייליסטית תימכר החל מהחודש סניפי רשת "ביתילי".

"ביתילי" בחרה לשלב אדריכלים ומעצבים במערך השיווק וליצור 'פרזנטורים' לכל נושא. חלוצי שיתוף הפעולה שהחל ב-2010 היו מיה דגן והמעצב דניאל חסון, האדריכל פיני מידן שהיה שותף לקמפיין השטיחים, האדריכלית ומעצבת הפנים אפרת קיסוס מקליס בקמפיין חדר השינה. כוכב החודש הוא האדריכל הבינלאומי אנדראס נוידהם שנחבחר להיות פרזנטור בנושא מערכות ישיבה. נוידהם, נחשב לאחד ממעצבי בתי המלון המובילים בעולם, הוא אחראי על עיצוב בתי המלון החדשים של רשת פתאל כשהאחרון בהם הרודס ים המלח. הוא החל דרכו בעולם עיצוב הפנים בגיל 21 כשהתבקש לעצב את Ramada , מלון של חברו הטוב שלימים הפך לרשת מלונות גדולה. נוידהם, יליד גרמניה, מעצב למעלה מ25 שנה ועומד מאחורי עיצובם של יותר מ450 בתי מלון באירופה, בארה"ב, באסיה ובאפריקה, בניהם Leonardo, Park Inn, Holiday Inn, Marriott, Ac
עופר איתני, יו"ר קבוצת EFD (איתני פישמן עיצובים) ומבעלי הרשת אמר כי זהו מהלך של 'בית ישראלי לעיצוב', לכל נושא או חודש, יתלווה מעצב או אדריכל שיעביר את המסרים במטרה ליצור תקשורת אינטימית יותר מול הלקוח ולאפשר נופך אישי ואיכותי.
קולקציית הקפסולה שעוצבה לרשת ביתילי תואמת את 'הפנטזיה הישראלית', משלבת את איכויותיו של אנדראס ונשענת על קונספט העיצוב המרכזי - Make your suite at Home "עיצוב הקולקציה החדשה מותאם לטעם הישראלי המחפש חום, נוחות ופרקטיות מבלי להתפשר על יוקרה המדמה (לפחות בפנטזיה) שהייה בחדר מלון מפואר. הרעיון המרכזי הוא שכל אחד יכול לעצב את ביתו כאילו הייתה זו סוויטה אקסקלוסיבית.
על הקולקציה.
 

מדובר בקולקציית רהיטים הרמונית בעלת צורות פונקציונאליות וקווים ישרים, המשלבת חומרים המעניקים יוקרה וחמימות בו זמנית. נוידהם למשל הבין שהבילוי העיקרי של הישראלים הוא אוכל, הוא הפנים שבערב יום שישי, הרבה אחרי שארוחת הערב נגמרת הישראלים נשארים ישובים בפינת האוכל או שהם זזים עם הכיסאות לסלון, כדי לחסוך את הסחיבה (למי יש כוח אחרי ארוחה כבדה) הכיסאות דינמיים וזזים בקלות בזכות ידית משיכה שנמצאת בגב המושב.
קשת צבעי הקולקציה נעה בין גוני אפור ובז' עם טאצ'ים של סגול, בורדו ושחור. הבדים רכים נעימים למגע, אל תדאגו אם הם מתלכלכים כי הבדים רחיצים. הקולקציה כוללת מערכת ישיבה פינתית (דגם נוהו), כורסאות (דגמי נובי וקליפר), פינת אוכל (דגם סאקס), כיסאות (דגם קליפר), שולחן עבודה (דגם סאקס) ומנורת תלייה (דגם קלאבין).
cor, Mercure, Crown Plaza, Best Western, Club Med ועוד.

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה