יום שבת, 24 באוגוסט 2013

לא יוצאים מהכלים. רונית מטיאס


לא יוצאים מהכלים

ראש השנה הוא גם חג הניקיונות, לכבוד המעמד חברת "הנקל סוד" משגרת למדפים את "סומט ג'ל" עם פורמולה חזקה ומשופרת המנטרלת בקלות שומנים וכתמים קשים גם בתכניות קצרות ובמים קרים. לבקבוק הייחודי שתי פורמולות בשני תאים נפרדים המאפשרים לשמור על איכותן באופן מקסימאלי עד לרגע השימוש, תא אחד מכיל פורמולה אלקלית בעלת PH גבוה המפרקת את השומנים ביעילות גבוהה, תא שני מכיל פורמולה אינזמטית וחומרים פעילי שטח המפרקים את החלבונים, הפחמימות ושאריות הלכלוך הקשה ומעניקים ברק מושלם. הג'ל מתמוסס במהירות ומנקה ביעילות גם לכלוך קשה ועקשן כבר במחזור ההדחה הקצר והחסכוני.
בסדרה:
ג'ל סומט מולטי פרפקט- מנטרל שומנים, 650 מ"ל
ג'ל סומט מולטי פרפקט- בתוספת חומץ להברקה, 650 מ"ל
להשיג בכל רשתות השיווק, מחיר מומלץ 39.99 ₪.
לסופר הברקה, "סומט ג'ל בתוספת חומץ להברקה" - ג'ל הדחה חדשני ומהפכני בעל שתי פורמולות המשתלבות יחד בסמוך להדחת הכלים. הג'ל מתמוסס מידית ומתאים לכל תכניות ההדחה ולכל טמפרטורה.
 

הילה אריאל, מנהלת מותג סומט, שוברת מיתוסים (לא צלחות)  
שטיפה במדיח כלים היא בזבוז יתר של מים – לא נכון! בשטיפת כלים במי ברז שאורכת כ-10 דקות, מתבזבזים מדי דקה כ- 10 ליטר מים בממוצע (מעל 100 ליטרים). הדחת 12 מערכות כלים במדיח חדש, צורכת 12 ליטרים של מים בלבד.  
שטיפת כלים ידנית מנקה טוב יותר - לא נכון!
חומרי הניקוי למדיח חזקים ומרוכזים יותר מחומרי הניקוי לשטיפה ידנית שעדינים בשל המגע עם הידיים. טמפרטורת המים במדיח מגיעה ל- 50-75 מעלות צלזיוס, ולכן כושר הניקוי, ההיגיינה ופירוק שאריות המזון טובים יותר מבשטיפה ידנית.
יש חשיבות לדירוג נתוני צריכת החשמל במדיח – נכון!
לפני שרוכשים מדיח מומלץ לבדוק את נתוני צריכת החשמל והמים. העדיפו מדיח בעל דירוג A המעיד על פעולה חסכונית באנרגיה. על פי נתוני חברת החשמל, מדיח כלים רגיל צורך 2.5-1.5 קילו ואט לשעה. מדיח בעל צריכת חשמל של 1 קילו ואט לשעה נחשב חסכוני.
מדיח מיועד רק לכלים מאוד מלוכלכים  – לא מדויק!
מומלץ לשטוף במדיח על-ידי שימוש בלחצן תוכנית מהירה המיועד לקצר את משך הפעולה, תוכנית המגדילה את לחץ המים ומורידה את הטמפ' וחוסכת 20% עד 25% מצריכת המים והחשמל. לכלים מלוכלכים, ניתן להשתמש בתוכניות חסכוניות בחשמל בשילוב סומט ג'ל מנטרל שומנים המותאם להשגת תוצאות מבריקות בכל תכנית הדחה ובכל טמפרטורה. 
לא מומלץ להעמיס את מדיח הכלים – לא נכון!
מומלץ למלא את המדיח עד למקסימום לניצול קיבולת המוצר וניצול מקסימלי של צריכת המים והחשמל, יש חשיבות לאופן בו מסדרים את הכלים במדיח: יש להעמיד את הכוסות יציבות שלא יגעו זו בזו, שלא תחסם זרימת המים בין הכוסות והן לא תישרטנה, לא להעמיד כוסות גבוהות בקצה הסלסלה כדי שלא יחסמו את זרימת המים לכל חלקי המדיח.
מדיח נקי מביא לתוצאות טובות יותר – נכון!
לפעולה תקינה של המדיח ותוצאות ניקוי טובות יותר, מומלץ מידי כמה חודשים לנקות את המדיח משאריות שומן, אוכל ואבנית שהצטברו בחלקים הפנימיים של המדיח עם "סומט מנקה מדיח" - תכשיר ייעודי לניקוי החלקים הפנימיים וצנרת המדיח.
פריטים מלוכלכים יותר וגדולים עדיף לשים על המדף התחתון – נכון!
עוצמת הניקוי במדף התחתון גבוהה יותר, את הכלים העדינים או עם הלכלוך הקל מומלץ להניח בחלק העליון.
מומלץ לבדוק את רמת הלכלוך במדיח באופן קבוע – נכון! כדאי להשתמש בחיישן לכלוך הקיים ברוב המדיחים החדישים. החיישן דוגם את רמות הלכלוך במים ומפעיל אוטומטית את המדיח ומתאים את כמות המים והטמפ' למידת הלכלוך, למניעת בזבוז מים ואנרגיה.
בדיקת הפילטר במדיח חשובה – נכון!
למיקסום פעולת ההדחה, לפני הכנסת הכלים, יש לבדוק שהפילטר נקי משאריות מזון, במידה ונותרו שאריות, יש לנקות את הפילטר, כדי שהמים יסוננו בתהליך הניקוי ולהסיר בעזרת מברשת את הלכלוך הגס.

 

 

 

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה